Általános szerződési feltételek
A jelen ÁSZF tartalmazza a Gagyibutik (továbbiakban Webáruház, szolgáltató) használatának feltételeit az alábbiak szerint:
A Webáruház címe:
A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Cégnév: Récsán Zsuzsanna ev.
Székhely címe: H-2143 Kistarcsa, Tulipán u. 2.
Adószám: 67235096-1-33
Számlaszám: 65100235-11400590
Bank: Pátria Takarékszövetkezet H-2230 Gyömrő, Petőfi Sándor u. 22.
IBAN: HU07651002351140059000000000
Ügyfélszolgálat
Cím: H-2143 Kistarcsa, Tulipán u. 2.
Telefon: +36 20 560 1701 (normál díjszabású)
E-mail: gagyibutik@gmail.com
Elérhetőség hétköznap: 10-16 óráig
Az általános szerződési feltételek elfogadása
1. A vásárlás során a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.
2. Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat és nem küldhet megrendelést sem.
A megrendelés lépései:
A termékeink megrendelése nem kötött regisztrációhoz.
A kosár használata
A kosár tartalmát minden esetben megtekintheti a fejlécben található kosár tartalma ikonra történő kattintással.
A megrendelés összeállítása
Minden terméknél megtalálható a termék ára opcionálisan keresse meg az Önnek tetsző színt, összeállítást, majd adja meg a megrendelni kívánt termékek számát, majd kattintson a kis bevásárló kosarunkra. A kosárra kattintás után a termék bekerült az Ön kosarába.
Megrendelés lépései:
1. lépés - Szállítási és fizetési mód kiválasztása:
A kosárba helyezett termékek itt találja meg. A termékek száma módosítható a szám átírásával. A termékek törölhetők a jobb oldali ikonra kattintással. Itt válaszhatja ki a fizetés módját, és a kiszállítás módját.
Az alsó menűsorral léphet vissza termékek vásárlásához vagy a megrendelés folytatásához kattintson a tovább gombra.
2. lépés - A vásárló adatai
Kérjük adja meg az adatait, a csillagozott mezők kitöltése kötelező. Kérjük, ha a számlázás és a szállítási cím különböző, vagy ajándékba küldi a terméket, az adatokat kérjük külön adja meg
3. lépés - Rendelés összefoglalása, z adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
Itt láthatja a számunkra összeállított megrendelés összefoglalását. Az alul található vissza gombbal mindent módosíthat. A megrendelés rögzítéséhez válassza a vásárlás most gombot.
4. lépés - Rendelés befejezve
Egy automatikus jóváhagyás, hogy a számunkra a megrendelést elküldte.
A rendszerünk automatikus e-mailt is eljuttat Önhöz, mely nem minősül visszaigazolásnak. Ezután minden esetben egy visszaigazoló e-mail-t küldünk a várható gyártási és szállítási idővel. Termékeinket egyedileg megrendelésre gyártjuk!
Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja
A vásárolt termékeket a megrendelés rögzítése előtt (3. lépésig) bármikor módosíthatja a akár fejlécben található kosár tartalma ikonra történő kattintással, majd az adatok átírhatóak az enter lenyomásával módosítható az összeg, vagy törölhetőek a sor végén található ikonra történő kattintással, vagy a megrendelés folyamata során
A megrendelés visszaigazolása
A termékeinket Önnek készítjük! Megrendelés esetén visszaigazoljuk Önnek, mikorra készül el a termék, mikor tudjuk a terméket Önnek feladni vagy átadni.
Az adásvételi szerződés létrejötte:
1. Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
A rendszerünk automatikus üzenetet küld megrendelés esetén. Ez az automatikus üzenet nem visszaigazolás.
2. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
3. A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja.
A termék lényeges tulajdonságai
A termék lényeges tulajdonságait a felhasználók megtekinthetik a termékek bemutató oldalain.
Árak:
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak minden esetben a bruttó árak. Vállalkozásunk alanyi ÁFA mentes, így a termékek árának ÁFA tartalma 0%. Az áraink bruttó árak tartalmazzák a vásárláskor hatályos jogszabályokban meghatározott mértékű, általános forgalmi adót, (jelen esetben 0%), azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. A webáruházban feltüntetett árak, visszavonásig, vagy megváltoztatásig érvényesek
Kiszállítás, személyes átvétel
1. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók.
2. A termékek kiszállítását a szolgáltató a vásárlóval egyeztetett időpontban végzi.
3. A vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
Lehetséges fizetési módok
1. Személyesen, készpénzben az áru átvételével egyidejűleg (utánvétel)
2. Banki átutalás (előre utalás)
Elállási jog
A jótállásra és a szavatosságra a Polgári törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvényben és az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) számú kormányrendeletben foglaltak az irányadók.
A Polgári Törvénykönyv és az internetes kereskedelmet szabályozó rendelkezések értelmében 14 naptári napot kell biztosítanunk az elállási időre.
Elállási jog nem illeti meg a vásárlót a kérésére készített, egyedi termék esetén.
A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének közvetlen költsége a Fogyasztót terheli. Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.
A visszaküldés költsége nem terheli Önt, amennyiben az elállás időben megtörténik, kérjük minél előbb hívja a telefonunkat, hogy a csomag elindulását leállíthassuk.
A megrendelt áru átvételének elmulasztása vagy megtagadása nem azonos a megrendelés lemondásával vagy az elállás jogának érvényesítésével, nem mentesít a vásárlási kötelezettség alól, és a követelés jogi úton behajtható. Amennyiben a terméket nem szeretné megvásárolni feltétlenül értesítsen minket minél előbb telefonon, e-mailen az egyeztetések miatt.
Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja
1. Személyes bejelentés
A vásárló bejelentheti személyesen jótállási vagy szavatossági igényét (telefonos egyeztetés után) a szolgáltatónál
Ekkor az Szolgáltató munkatársa a kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját, - a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt,
- a kifogás rendezésének módját.
Ha a kifogás rendezésének módja a vásárló igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben rögzíti.
A jegyzőkönyv másolatát a vásárló átadja.
2. Írásban történő bejelentés
A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Szolgáltatónak (Szolgáltató címe) küldött levélben, vagy elektronikus levélben (Szolgáltató email címe ).
Ekkor a levélnek tartalmaznia kell:
- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.
Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm…
Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.
A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a panaszt.
Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése